ffjustinbieber

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Justin's big Love Kapitel 28

Av IzzaSabby Bieber - 9 mars 2013 21:14

   

 

bild bild bild!!

 

 

Privious: Ja öppnade stalldörrarna och följde stallgången till höloftet.Jag visste att hon skulle vara där , hon hade alltid trivits i stallet ändan sedan barnaben. Jag hörde hennes snyftande långväg . Jag sprang den sista biten fram till stegen och klättrade upp. Mycket riktigt satt hon där ihopkrupen i samma hörn som alltid. Jag klättrade upp och satte mig ner bredvid henne. Hon kollade på mig sedan gav hon mig en lapp. Jag läste den tre kanske fyra gånger. va,vänta jag fattade inget. Omöjligt hur kunde de veta...

 


( Rachel's Perspektiv)


jag satt där i Scooters armar när plötsligt en bil kom körandes och parkerade bredvid hans. Jag kände igen den slivriga mitchubichin. det var Justin, men hur kunde han veta att vi var här? stalldörrarna for upp med en smäll och in kom en arg Justin. Hans bruna hår var fixat och hans bruna ögon var fulla med tårar. Jag kunde se att han gråtit, Scooter visslade så att Justin skulle veta vart vi var.


- scooter?! skrek jag och hoppade ner i en av de närliggande boxarna. Jag lyckades landa på fötterna i höet.


Han svarade inte utan började prata med Justin. Jag var så tyst jag kunde och torkade bort tårarna som trillade ur ögonen. Jag öppnade försiktigt boxen och smet ut. Jag lyckades komma ut från stallet och tog fram mina nycklar till huset. Jag öppnade sakta ytterdörren. Allt var precis som innan, den lilla hallen som var svartmålad med vita prickar på. Sko stället stod där det alltid stått under kapphängaren.  Jag hängde upp min jacka och sparkade av mig skorna. Jag gick in i storarummet, sofforna stod där det brukade och tv:n var en platt tv med box. Jag satte mig ner i soffan och startade tv:n. Soffan var lika bekväm som vanligt jag drog en av mammas filtar över mig. den svarta filten luktade som mammas parfym. Jag gosade in mig under filten och blundade. Men något störde mig, det knackade på dörren. Jag reste mig hastigt upp från soffan och vinglade fram till ytterdörren. Jag kollade i utkikshålet och såg Justin stå där. Jag tvekade lite innan jag öppnade. Justin gick in och kastade ytterkläderna på en stol. Jag kollade på honom och satte mig i soffan. Han följde efter mig och satte sig bredvid mig.


- Vad vill du?! fräste jag irriterat.

- Be om ursäkt... Viskade han tyst.


Jag satt bara tyst bredvid honom och sa inte ett ljud.


- Jag älskar dig.. började han.

- Om du hade älskat mig Justin så hade du inte gjort slut med mig. snäste jag fram.


Han satt tyst och stirrade stint ut i luften.


( Justin's Perspektiv )


Jag visste inte vad jag skulle säga, hon har ju rätt. Men det ända jag i stortsett visste var att jag älskade henne mer än allt annat. Rachel kollade irrriterat på mig och reste sig upp. det började regna utanför huset. Hon hatade mig mer än allt annat just nu. Jag var tvungen att handla snabbt.


- Rach! sa jag och reste mig upp.


jag tog tag i hennes hand. Hon kollade på mig med en plågsam blick. Jag drog henne intill mig och kramade om henne. Rachel gjorde inget motstånd utan lät sig bli omfamnad. jag suckade lite lätt och kollade ner på hennes darrande läpp. Skulle jag.. Nej, det hade varit att gå ut på djupt vatten. Hon tryckte sig mot mig mer och mer. jag visste nu att hon ville bli tröstad av mig och ingen annan. Jag hade tidigare köpt en ring till henne men visste inte om det var rätt tillfälle just nu. 


- Rachel titta på mig. viskade jag mot hennes öra.


Hon tittade upp på mig med rödsprängda ögon. jag smekte långsamt hennes kind.
 samtidigt som jag la mina armar om hennes midja.


- jag älskar dig. Viskade jag och höll mina läppar i styr.


- jag älskar dig med Justin. viskade hon.


Rachel ställde sig på tå och lät sina läppar mjukt nudda mina i en desperat kyss. Men den blev mer och mer passionerad när jag la till tungan. Jag lyfte upp henne i min famn och gick in i köket där jag satte henne på en bänk.  Hon log och kollade på mig. rachel smekte min kind. Snart skulle det vara dags att få till det här med frieriet.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


DUN DUN DUN... Kapitel 28 mina vänner. det börjar dra sig mot slutet på denna ffen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IzzaSabby Bieber - 31 maj 2013 07:56

Hej, jag kommer underdagen lägga upp ett nytt kapitel då jag fått en ny dator så att jag kan hantera allt jag skriver. Det kanske dörjer ett par dagar men jag lovar att ett nytt kapitel i veckan minst!!    Puss & kram    Izza admin ;D ...

Av IzzaSabby Bieber - 2 mars 2013 20:45

Privious: Efter frukosten var det bara jag och Rachel vid matbordet.Scooter och Laura hade stuckit till gallerian. - vi måste prata.... ( Rachel's perspektiv ) När Justin sa det han sa stannade jag totalt upp i mina rörelser. Jag vände huv...

Av IzzaSabby Bieber - 1 mars 2013 20:54

Privious: hon smekte mina magrutor och gjorde mig galen. Vi snurrade runt så att jag hamnade över henne. Men vi slutade efter det. vi båda började le... ( Rachel's perspektiv ) Jag vaknade med Justins starka armar som om famnade mig bakifrån. J...

Av IzzaSabby Bieber - 18 februari 2013 21:46

Privious: När jag och Scooter kom in i rummet låg Rachel och Laura tillsammans under samma filt och as garvade. Jag kollade förvånat på där de låg under filten. Jag gjorde en min till Scooter som genast fattade galoppen... ( Rachel's perspektiv ) ...

Av IzzaSabby Bieber - 5 februari 2013 18:49

Privious: hon svarade inte utan stirrade bara på mig. Jag kunde bara le... (Rachel's perspektiv) Jag kollade på honom lite försiktigt. Det hade inte slagit mig hur underbart hans leende verkligen var. Jag vände huvudet och koncentrerade mig på...

Ovido - Quiz & Flashcards