ffjustinbieber

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Justin's Big Love kapitel 20

Av IzzaSabby Bieber - 31 januari 2013 17:17

Privious: Hela parkeringen var smockad med folk till och med fansen var här. När jag skulle gå till min bil, så blev jag puttad av ingen mindre än....

 

( Justin's perspetiv )


Jag kollade surt upp på hennes mörka lockiga hår, Selena! Jag spände mig och fortsatte gå mot min bil. Paparatzzierna följde efter mig med kameran hela vägen till bilen. Jag hoppade snabbt in i den och körde mot mitt hus. När jag kom in genom dörren låste jag den snabbt. Min mobil började vibrera, det stod Selena på skärmen. Jag klickade ilsket henne, det var hennes fel att allt gått åt skogen.Rachel låg kvar på sjukhuset och var kanske arg på mig för att jag stack så snabbt. Jag blundade en stund innan jag tog upp mobilen och slog Scooters nummer. Han svarade efter första signalen.


- Hej det är Scooter! Justin, är du hemma nu? frågade han oroligt.

-Tja bro. Ja det är jag. Hur är det med... henne? frågade jag med orolig röst.

- Hon är okej, men lite ledsen bara. Det blir nog bra ska du se. sa han lugnande.

- Bra. Ring mig när ni är på väg hem. sa jag innan jag la på.


Jag tog av mig mina skor och satte mig ner i soffan. Jag slog på tv:n och satte den på BCC news. Rachel var på hela skärmen. De snackade om mig och varnade för starka bilder.Mina ögon spärrades upp när jag såg vilka bilder som de visade. Bilderna från krocken var över hela skärmen, Rachels mamma som näst intill viskade fram: Rachel gumman, var inte rädd. Allt kommer bli bra.Kom ihåg oavsett vad som händer mig så älskar jag dig. Jag hade tydligen spelat in sändningen. Det var nästan 1 vecka sedan Rachels mamma dog. Varför visades detta klippet nu?  Jag skickade ett snabbt sms till Scooter att slå på BCC News.


To: Scooter


Scooter slå på BCCNews nu medetsamma. Du måste bara se detta...

 


efter en stun plingade till i min mobil och jag läste smset från Scooter.


From: Scooter


Mannen inte bra....


Jag förstod inget, hur kunde de få tag på detta videoklippet?  Jag reste mig upp och drog på mig mina skor och åkte tillbaka till sjukhuset. När jag kom in i Rachels rum grät hon och Scooter omfamnade henne. Han kollade fövånat på mig. Jag tog mig långsamt fram till henne, jag la mig på andra sidan av henne.Rachel kollade på mig och kramade om mig.

 


( Rachel's Perspektiv ) 



När Justin kom in i rummet höll Scooter om mig. Jag grät som fan och visste inte var jag skulle ta vägen föräns Justin la sig brevid mig. Jag vände mig mot honom och kramade om hans varma kropp. Han la armarna om mig och kysste min panna varsamt. Jag kunde inte sluta gråta hur mycket jag än ville. Det slutade med att jag vände mig om och låg på rygg. Justin stöttade sig på sin arm och studerade mig. Jag blev varm innombords och drog lite lätt på läpparna. Han lutade sig mot mig och jag la min ena hand om hans nacke. Hans läppar pressade sig mot mina torra läppar. Justin hade sin ena arm på min midja och flätade sedan in sina fingrar i mina.


- allt är okej... sa han medans han masserade mina läppar med sina.


Jag kunde bara nicka och hålla med. Jag kunde klara allt bara jag har honom vid min sida. Jag log till samtidigt som jag smekte hans bruna mjuka hår med handen som låg på hans nacke. Han bet lekfullt mig i underäppen när han släppte kyssen. Jag blundade och suckade djupt innan jag satte mig upp på tok för hastigt. Justins mage fångade mig som tur var. Nu låg jag med mitt huvud på hans otroligt vältränade kuddmage.Jag började flina åt mitt eget skämt som givietvis bara jag hade hört i mitt huvud.


- Vad skrattar du åt då? flinade han ondskefullt mot mig.


Jag skakade bara på huvudet och vände mig mot Scooter som också satt med samma ondaflin.Denna gången skrattade jag faktiskt. Scooters ansikte var hårt som sten men ändå, det såg jävligt kul ut. När skrattattacken gått över kunde jag resa mig upp utan problem. Justin kollade in min rumpa, jag stirrade irriterat tillbaka.


- Scooter kan du hämta mina mjukisbyxor och mitt linne? frågade jag honom och han nickade snäll som han var.


När jag fått på mina gråa mjukisbyxor och mitt linne räckte jag u tungan mot Justins blick. När jag äntligen kommit ut från sjukhuset sträckte jag på mig. Jag fick syn på Selena som bitchblickade mig. Jag kollade på henne en stund innan jag bestämde mig....


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Frts följer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IzzaSabby Bieber - 31 maj 2013 07:56

Hej, jag kommer underdagen lägga upp ett nytt kapitel då jag fått en ny dator så att jag kan hantera allt jag skriver. Det kanske dörjer ett par dagar men jag lovar att ett nytt kapitel i veckan minst!!    Puss & kram    Izza admin ;D ...

Av IzzaSabby Bieber - 9 mars 2013 21:14

      bild bild bild!!     Privious: Ja öppnade stalldörrarna och följde stallgången till höloftet.Jag visste att hon skulle vara där , hon hade alltid trivits i stallet ändan sedan barnaben. Jag hörde hennes snyftande långväg . Jag spra...

Av IzzaSabby Bieber - 2 mars 2013 20:45

Privious: Efter frukosten var det bara jag och Rachel vid matbordet.Scooter och Laura hade stuckit till gallerian. - vi måste prata.... ( Rachel's perspektiv ) När Justin sa det han sa stannade jag totalt upp i mina rörelser. Jag vände huv...

Av IzzaSabby Bieber - 1 mars 2013 20:54

Privious: hon smekte mina magrutor och gjorde mig galen. Vi snurrade runt så att jag hamnade över henne. Men vi slutade efter det. vi båda började le... ( Rachel's perspektiv ) Jag vaknade med Justins starka armar som om famnade mig bakifrån. J...

Av IzzaSabby Bieber - 18 februari 2013 21:46

Privious: När jag och Scooter kom in i rummet låg Rachel och Laura tillsammans under samma filt och as garvade. Jag kollade förvånat på där de låg under filten. Jag gjorde en min till Scooter som genast fattade galoppen... ( Rachel's perspektiv ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards