ffjustinbieber

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Justin's Big Love MARATHON Kapitel19

Av IzzaSabby Bieber - 18 januari 2013 20:31

 

Privious: Jag kröp ner brevid henne i soffan som hon satt sig i. Jag la ena armen om hennes axlar och kysste henne mjukt.Men hur skulle hon må i fall jag eller Scooter försvann? Jag klarar inte av att se henne så ledsen.Jag smekte hennes arm fram och tillbaka.Jag blev orolig när hennes tårar strömmade ner för hennes kinder igen. Jag kramade om henne och drog en filt om oss.Jag la mig ner på soffan med Rachels huvud på mitt bröst. Jag suckade mjukt och kysste hennes panna.

 

- Försök att somna. viskade jag och la båda armarna om henne.

- Okej viskade hon med sin hesa röst.

 

De tog inte lång tid innan vi båda somnat  i soffan...

 


( Rachel's Perspektiv)



Nästa morgon vaknade jag på soffan med Justins arm om mig. Jag vände mig mot honom och kollade på hans sovande ansikte. Han var så gullig, jag studerade hans läppar noga innan jag sakta lutade mig fram och kysste hans läppar mjukt. Jag reste mig upp och gick in i köket. Jag såg mig omkring inne i kylen. Jag fick syn på sömntabletter som stod framställda på köks bordet. Jag gick dit och studerade pillerna noga. ska jag? tänkte jag och öppnade försiktigt burken. Jag läste på bi pack sedlen. Jag tog genast fram 3 piller och gick bort mot vatten kranen. Jag hörde hur det knackade i golvet ute i hallen. Jag vände mig om och fick syn på Justin's morgon trötta ansikte. Jag skynade mig att svälja pillerna. Allt svartnade och jag föll ihop i en säck på golvet.


Jag vaknade upp i ett helt vitt rum. Jag kollade mig förvirrat omkring, vad hände?  Jag gnuggade mina ögon. När jag öppnade dem igen såg jag Justin och Scooter som satt brevid mig. Båda två sov, på varsin stol lutade mot varandra. Jag kollade på dem där de låg lutade mot varandra.Jag lyckades fånga Justin's hängande hand. Han vaknade direkt. Justins hasselnötsbruna ögon och han la sig brevid mig i sängen.


- Jag var så rädd att jag förlorat dig förevigt sa han och tårarna började rulla länst hans kinder.

- Jag vet inte vad som hände Justin! svarade jag och vände bort mitt huvud från honom.

- Vad fan tänkte du med?! skrek han nästan rätt upp i mitt ansikte.

- Jag vet inte!! svarade jag och började gråta.


Scooter vaknade och drog ut Justin ur rummet. Innan jag visste ordet av det var Scooter inne brevid mig igen. Han höll om mig.


- Jag sa va stark inte ta livet av dig! väste han och grät han med.


de var inte ofta han grät, om de inte gällde mig då vill säga.Jag satte mig upp i sängen och yrslen kom tillbaka. Scooter fångade mig snabbt i sin famn.


- Du måste vila gumman. sa han och torkade bort sina tårar med baksidan av handen.


Jag nickade och la mig lydigt ner i sängen igen. Scooter vakade över mig som en hök. Villket jag bara tycker är gulligt av honom.


( Justin's Perspektiv )


Efter att Scooter näst intill dragit mig ur rummet satt jag på en stol och väntade. Jag var så arg på Rachel över hennes dåliga beslut. Jag kanske inte alls är redo för henne, oavsett vad Scooter säger till mig. Jag vill inte se henne ledsen. Men å andra sidan ville jag bara se henne lycklig. Hon verkade ju vara det med mig. Jag kan ju ändå inte motstå att kolla på henne. Hon hade allt jag ville ha i en tjej, smart, rolig och helt underbar. Jag kan inte föreställa mig ett liv utan henne. Hon borde inte göra sånna dåliga val. Jag vet att hon inte har några föräldrar villket enligt mig verkar jobbbigt. Plötsligt kom Scooter ut och satte sig brevid mig.


- Kan jag få gå in till Rachel nu?  frågade jag och klappade honom lätt på axlen.


Han nickade och kollade på mig.Jag gick sakta fram till dörren och öppnade den. När jag kom in satt Rachel vid tv:n och kollade på Svenska Hollywood fruar. Jag satte mig framför henne och mötte hennes vackra bruna ögon. Med ens slog jag ner blicken. Jag skämdes över hur jag behandlade henne när hon precis vaknat.


-Justin, jag förstår om du inte längre vill ha mig. sa hon och kollade mig i ögonen.

- Men babe... sa jag och strök bort tåren som rann längst hennes kind.

- Men Justin, jag behöver dig! sa hon och kramade om mig, hårt!


Jag höll om henne. Det kändes som om tiden stannade totalt. Hennes läppar sökte sig till mina och hittade de snabbt. Vi blev avbrutna av att Scooter kom in.


- Media har fått nys om att vi är på detta sjukhuset, hela parkeringen är omringad med papparazzis. sa Scooter snabbt och kollade på oss två.

- gå Justin. sa hon och pekade på dörren.

- men... sa jag och smekte henne över håret.

- De är okej, jag får åka hem om 3-4 timmar. sa hon och log.


Hela parkeringen var smockad med folk till och med fansen var här. När jag skulle gå till min bil, så blev jag puttad av ingen mindre än .....


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja det var kapitel 19 :D


Vem var det som knuffade Justin?!


Läs vidare så får ni reda på det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IzzaSabby Bieber - 31 maj 2013 07:56

Hej, jag kommer underdagen lägga upp ett nytt kapitel då jag fått en ny dator så att jag kan hantera allt jag skriver. Det kanske dörjer ett par dagar men jag lovar att ett nytt kapitel i veckan minst!!    Puss & kram    Izza admin ;D ...

Av IzzaSabby Bieber - 9 mars 2013 21:14

      bild bild bild!!     Privious: Ja öppnade stalldörrarna och följde stallgången till höloftet.Jag visste att hon skulle vara där , hon hade alltid trivits i stallet ändan sedan barnaben. Jag hörde hennes snyftande långväg . Jag spra...

Av IzzaSabby Bieber - 2 mars 2013 20:45

Privious: Efter frukosten var det bara jag och Rachel vid matbordet.Scooter och Laura hade stuckit till gallerian. - vi måste prata.... ( Rachel's perspektiv ) När Justin sa det han sa stannade jag totalt upp i mina rörelser. Jag vände huv...

Av IzzaSabby Bieber - 1 mars 2013 20:54

Privious: hon smekte mina magrutor och gjorde mig galen. Vi snurrade runt så att jag hamnade över henne. Men vi slutade efter det. vi båda började le... ( Rachel's perspektiv ) Jag vaknade med Justins starka armar som om famnade mig bakifrån. J...

Av IzzaSabby Bieber - 18 februari 2013 21:46

Privious: När jag och Scooter kom in i rummet låg Rachel och Laura tillsammans under samma filt och as garvade. Jag kollade förvånat på där de låg under filten. Jag gjorde en min till Scooter som genast fattade galoppen... ( Rachel's perspektiv ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards