ffjustinbieber

Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Justin's Big Love Kapitel 23

Av IzzaSabby Bieber - 4 februari 2013 21:50

Privious: Jag nickade och satte mig ner framför henne.En film kväll kunde vara en bra idé...

(Rachel's perspektiv)

Justin satt som paralyserad framför mig. Han var så djupt i sina egna tankar att han knappt märkte att jag reste mig upp. Jag gick ut i storarummet och satte mig i soffan. Jag startade tv:n och kollade på bccnews. Jag såg min mammas olycka om och om igen. Jag hörde Justins fot steg bakom mig så jag stängde av tv:n. Jag kände hur han kollade på mig.

- är du okej babe? Frågade han samtidigt som han satte sig på huk framför mig.
- Ja, jag behövde bara se det en sista gång. Sa jag och log mitt änglar leende.

Han nickade och reste sig upp. Sedan satte han sig ner i soffan.

- Vilken film vill du se? Frågade Justin mig snällt.
- P.s I love you? Sa jag och log lite.

Han nickade och rotade fram filmen. Sedan hämtade han godis och satte på bordet. Han startade filmen och hoppade upp bredvid mig i soffan igen.


(Justin's perspektiv)

Jag kollade knappt på filmen vi satt igång utan all min uppmärksamhet gick till Rachel. Jag la min arm om hennes axlar. Ho log och lutade sig mot mig. Mina läppar drog sig till hennes och innan jag visste ordet av det kysstes vi. Rachel stönade när jag nådde en punkt under hennes öra.


- Justin snälla... Viskade hon och tryckte mig bort från sig.

Jag släppte henne och fortsatte kolla på filmen. Hon lutade sig ännu en gång mot min axel. Jag rös lite lätt när jag kände hennes fingrar under min tröja.

- älskling? Frågade jag och kollade på henne.

Hon svarade inte utan stirrade bara på mig. Jag kunde bara le....

--------------------------------------------------

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IzzaSabby Bieber - 31 maj 2013 07:56

Hej, jag kommer underdagen lägga upp ett nytt kapitel då jag fått en ny dator så att jag kan hantera allt jag skriver. Det kanske dörjer ett par dagar men jag lovar att ett nytt kapitel i veckan minst!!    Puss & kram    Izza admin ;D ...

Av IzzaSabby Bieber - 9 mars 2013 21:14

      bild bild bild!!     Privious: Ja öppnade stalldörrarna och följde stallgången till höloftet.Jag visste att hon skulle vara där , hon hade alltid trivits i stallet ändan sedan barnaben. Jag hörde hennes snyftande långväg . Jag spra...

Av IzzaSabby Bieber - 2 mars 2013 20:45

Privious: Efter frukosten var det bara jag och Rachel vid matbordet.Scooter och Laura hade stuckit till gallerian. - vi måste prata.... ( Rachel's perspektiv ) När Justin sa det han sa stannade jag totalt upp i mina rörelser. Jag vände huv...

Av IzzaSabby Bieber - 1 mars 2013 20:54

Privious: hon smekte mina magrutor och gjorde mig galen. Vi snurrade runt så att jag hamnade över henne. Men vi slutade efter det. vi båda började le... ( Rachel's perspektiv ) Jag vaknade med Justins starka armar som om famnade mig bakifrån. J...

Av IzzaSabby Bieber - 18 februari 2013 21:46

Privious: När jag och Scooter kom in i rummet låg Rachel och Laura tillsammans under samma filt och as garvade. Jag kollade förvånat på där de låg under filten. Jag gjorde en min till Scooter som genast fattade galoppen... ( Rachel's perspektiv ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards